Cabinet individual Avocatura si Mediere Croitoru Andreea
av.croitoruandreea@yahoo.com
Galati, Str. Oltului, Nr. 25, Jud. Galati.

Cabinet individual Avocatura si Mediere Croitoru Andreea
Galati

Dreptul muncii -contract de munca asigurări sociale asistenţa sociala asigurarea de sănătate prestatii de maternitate ajutorul de deces indemnizaţia de şomaj dreptul la pensie asigurările pentru accidente de muncă şi boli profesionale drepturile acordate invalizilor văduvelor şi orfanilor de război veteranilor de război foştilor deţinuţi politici eroilor martiri.

CABINET INDIVIDUAL AVOCATURA SI MEDIERE Croitoru Andreea are o  experienţă acumulată în anii de practică a avocaturii la cel mai înalt nivel de profesionalism si ofera servicii de reprezentare, asistentă juridică, consultantă în materie de drept penal, comercial, civil, dreptul muncii, familiei, contencios administrativ atât persoanelor fizice cât si celor juridice.

Munca reprezinta o activitate specifica a unei persoane, indeplinita in scopul obtinerii unei remuneratii, care poate fi de natura manuala si/sau intelectuala. Ca orice alta activitate, exista rglementari specifice care stabilesc, modul de realizare, drepturi si obligatii pentru angajator si salariat, protectia muncii si asa mai departe. Aceste reglementari se reunesc sub denumirea de dreptul muncii, ca materie de ordine juridica ce se ocupa cu litigiile de munca si studiul acestei intregi arii. Dreptul muncii face parte, alaturi de alte materii, din categoria vasta a dreptului civil, relatia fiind una de la parte la intreg.
Legislatia muncii
In aceasta materie, avem in vigoare atat norme de caracter general, cum ar fi codul muncii, cat si de caracter particular, cum ar fi legile speciale privind protectia muncii. In ceea ce priveste codul muncii, este importanta de retinut ca cel din 2011 a fost modificat substantial astfel ca s-au produs schimbari recente. Prin urmare, daca este sa ne referim la codul muncii actualizat trebuie sa avem in vedere schimbarile care s-au produs, si anume: flexibilizarea procedurii de concediere, modul de incheiere a contractului individual de munca, munca suplimentara si multe alte lucruri cu care a trebuit sa se puna la punct si avocatul de dreptul muncii. Datorita acestor schimbari, este dificil ca cel angajat sa cunoasca toate drepturile sau obligatiile din sarcina sa, asa ca nu este de mirare faptul ca se ajunge foarte des la conflict. Un avocat de dreptul muncii este in acest caz o solutie pentru ca, in general, avocatii au cunostinta de lacunele si imperfectiunile legii si ne pot reprezenta cel mai bine interesele. Pentru a lua contact cu un avocat dreptul muncii, avem la dispozitie posibilitatea de a cauta pe internet un cabinet de avocat litigii de munca de unde putem prelua un numar de telefon si contacta persoana in cauza pentru o eventual intalnire. O astfel de intalnire este benefica pentru ca un astfel de avocat dreptul muncii ne va asculta problema pe care o avem, asa cum aceasta s-a iscat si ne poate arata dispozitia din legislatia muncii pe baza careia se poate construi pledoaria.

Servicii in domeniul dreptului muncii:
- oferim consultanţă în privinţa contractelor de muncă, sistemulu de pensii, stabilirea pensiilor şi plata acestora;
- înfiinţăm sindicate;
- oferim consultanţă şi reprezentare juridică în privinţa diversele litigii generate de raporturile de muncă, precum:
- obligarea angajatorului la restituirea sumelor de bani reţinuti din salariu;
- obligarea angajatorului la repararea prejudiciului provocat angajatului;
- atragerea răspunderii angajatului faţă de angajator pentru încălcarea clauzei confidenţialităţii;
- obligarea angajatului la repararea prejudiciilor provocata angajatorului, la restituirea sumelor încasate şi necuvenite, etc.